حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

۳۰ بازديد

حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه چيست؟

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه به ميان مي آيد بدون شك شما هم ياد فلزاتي مي افتد كه شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت كه صنعتي كه فرفورژه را توليد مي كند در واقع يك تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد كه با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينكه به طور كامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است كه باب شده است چرا كه تصور عام بر اين بود كه اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور كه استفاده از حفاظ پنجره ساده آهني و فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت كه امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه

حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد قيمت حفاظ پنجره آهني فرفورژه را انتخاب كنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟

محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

مزاياي حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

اغلب افرادي كه ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده كنند اينطور مي گويند كه اين كار باعث مي شود كه نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يك شكل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است كه شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري كنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ كنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد كند اما هنوز هم عده اي تصور مي كنند كه اشكال آن ها محدود است.

كيفيت حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره مدرن فلزي و آهني فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://telegra.ph/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-08-24

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7999606

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/b189f4c18bc

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/68342c48c6cdff439569464a6ea19044d40c6992/2021/08/24/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

https://certain-cinema-6d0.notion.site/1c0359b0b3fb4e108c75bba838c05156

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20652569

https://justpaste.it/3pjny

https://anotepad.com/notes/3sdk6yr8

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/36112721-

 

 

همه چيز درباره قفل درب آسانسور

۲۲ بازديد

در سال هاي ابتدايي همه گير شدن نصب آسانسور ها در ساختمان هاي مرتفع يك اپراتور به طور مداوم در كابين آسانسور مستقر بود كه يكي از وظايف اين اپراتور باز و بسته كردن درب آسانسور بود؛ در سال هاي 1864 الي 1887 باز و بسته شدن درب آسانسور از حالت دستي به حالت اتوماتيك تغيير كرد و اولين قفل هاي درب آسانسور هم در اين سال ها ساخت شد.

يكي از مهم ترين وظايف قفل درب آسانسور اطمينان از بسته بودن درب آسانسور در همه طول مدت حركت آسانسور است، براي باز كردن قفل درب آسانسور به كليد هاي مخصوص نياز است كه متخصصين سرويس آسانسور https://asansormana.com/    در زمان سرويس آسانسور از ان براي باز كردن درب استفاده مي كنند همينطور آتشنشان ها هم از اين كليد ها براي نجات مسافران در زمان گير كردن آسانسور استفاده مي كنند. با آسانسور مانا همراه باشيد.

انواع كليد قفل درب آسانسور

با مرور زمان شكل و كارآيي قفل هاي درب آسانسور تغيير كرد و به دنبال آن كليد قفل درب آسانسور ها هم دچار تحول شدند؛ در سال هاي 1940 الي 1960 از قفل هاي درب آسانسور معروف به قفل شيندلري رواج پيدا كرد، اين قفل درب ها معمولا روي درب هاي لولايي آسانسور بسته مي شد، در انتهاي زبانه بازوي قفل هاي درب قديمي دو حفره به قطر 4 ميليمتر وجود داشت، اين قفل درب هاي آسانسور با كليدي موسوم به كليد دو گوش باز مي شدند.

قسمت انتهايي كليد هاي قفل درب آسانسور يعني قسمتي كه در دست مي گيريم مي تواند اشكال مختلفي داشته باشد اما قسمت درگير با قفل آن ها يكسان مي باشند؛ در كليد هاي دو گوش قسمت درگير با قفل درب به شكل ميله اي و تخت بوده كه در انتهاي آن دو زبانه دقيقا برابر با حفره ها وجود داشته كه با گردش آن مي توانستند بازوي قفل را تكان دهند و زبانه درب كه در چهارچوب درگير بوده آزاد و درب آسانسور باز مي شد.

البته بعضي از قفل درب آسانسور هاي قديمي كليدي داشتند به نام كليد پلاستيكي درب اتوماتيك كه تقريبا شبيه به قلاب بافتني بزرگ و تخت بوده كه با استفاده از سر قلاب مثل قفل درب آسانسور را باز مي كردند.

امروز از كليد سه گوش براي باز كردن درب انواع آسانسور ها استفاده مي شود؛ به جز كليد قفل درب هايي كه به آن اشاره كرديم كليد هاي ديگري مثل كليد 300، 400 و 500 شيندلر، كليد هاي استوانه اي شياردار، كليد هاي قفل سيلندري و… هم وجود دارند كه مثل كليد سه گوش پركاربرد نيستند. آسانسور مانا از مجهزترين ابزار تعمير آسانسور   https://asansormana.com/  برخوردار است.

قفل درب آسانسور چگونه كار مي كند؟

قفل درب آسانسور داراي يك بازو داخل چاه آسانسور، ضامن، زبانه و همينطور دو مي كروسوئيچ است، كه مگنت هاي آن روي چارچوب قابل مشاهده است با بسته شدن درب عمل مي كند به طوري كه به زمان بسته شدن درب طبقه توسط پلاتيني كه روي درب نصب شده است، مگنت پل شده و مدار برق فرمان آسانسور را متصل مي كند؛ مي كروسوئيچ ديگر با ضامن قفل كار مي كند.

زماني كه كابين به تراز طبقه مي رسد و متوقف مي شود، كمان درب توسط تابلو فرمان آسانسور فاقد برق مي شود. در اين مواقع كمان توسط جك روغني خود كه تحت فشار است، تحت تاثير قرار گرفته و باز مي شود و ضربه اي به اهرم قفل وارد مي كند. اهرم باعث آزاد شدن ضامن و زبانه قفل گرديده و در آخر درب لولايي آسانسور براي باز شدن آزاد مي شود؛ همزمان مي كروسوئيچ ضامن كه جزو مدار سري استپ است هم عمل كرده جريان برق فرمان آسانسور را از مدار خارج مي كند.

دوربين fisheye يا همان چشم ماهي

۲۸ بازديد

دوربين fisheye يا همان چشم ماهي

همانطور كه از اسم آن پيداست مكانيزم اين دوربين بسيار شباهت به تصويري چشم ماهي دارد.

با وجود اين دوربين ها ، اگر در جاي صحيح نصب شود ديگر نقطه كور وجود ندارد و همه محيط تحت پوشش دوربين قرار ميگيرد.

شركت هاي زيادي دست به توليد اين دوربين زده اند و به ياد داشته باشيد اين دوربين فقط در بستر شبكه كار ميكند و نمونه آنالوگ ندارد. 

تصويري كه از دوربين فيش آي به دست مي آيد يك تصوير 360 درجه است كه توسط NVR يا نرم افزار نصب شده روي

كامپيوتر يا سرور ميتوانيد آن را به اشكالمختلف قابل نمايش كنيد.

متوانيد نحوه نمايش تصاوير را به حالت 4 تكه تبديل كنيد و تنظيم كنيد كه هر تكه از آن به يك نقطه دلخواه شما متمركز باشد يا ميتوانيد به حالت دو تصوير 180 درجه تبديل كنيد و يا چندين تصوير كلي

  1. https://weheartit.com/toxaxig122
  2. https://letterboxd.com/hiktejarat/
  3. https://www.ted.com/profiles/29394825/about
  4. https://www.kiva.org/lender/hiktejarat7990

 

 

سرويس و نگهداري آسانسور بايد با چه فاصله اي انجام بگيرد؟

۲۸ بازديد

فرق آسانسور با بسياري از دستگاه هاي مكانيكي ديگر در اين است كه مستقيما با ايمني انسان ها سروكار دارد. هرچند، گاهي استفاده از آسانسور امن تر و سالم تر از استفاده از پله هاست. ساختمان هاي بزرگ هميشه تعميركار آسانسور خود را در محل دارد.

اما ساختمان هاي كوچك تر مي توانند با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور با شركت هاي خدمات آسانسور به طور بازه اي آسانسور خود را چك آپ كنند. معمولا بهترين فاصله چك آپ يك ماه است. به اين صورت احتمال خرابي آسانسور و نياز به تعمير و نگهداري آسانسور خواهد شد.

حتي در ساختمان هايي كه ساكنين باملاحظه مي باشند و سعي مي كنند كه سلامت آسانسور را با اضافه بار، بدرفتاري و بي توجهي به خطر نيدازند، همان طور كه در بخش هاي قبلي گفته شد، بازهم نياز به سرويس و نگهداري آسانسور به صورت دوره اي وجود خواهد داشت، درست مثل هر دستگاه الكتريكي - مكانيكي ديگر.

سرويس و نگهداري آسانسور، قانونا بايد به طور ماهانه انجام بگيرد. با سرويس و نگهداري آسانسور، نياز به تعمير آسانسور را به حداقل مي رسانيد، ايمن سازي و استانداردسازي آسانسور را راحت تر مي كنيد، و حتي مي توانيد براي دريافت بيمه آسانسور هم اقدام كنيد. در اين صورت ديگر نگران هزينه هاي تعمير و نگهداري آسانسور نخواهيد بود!

چك اپ يك ماهه درنظر بعضي دشوار به نظر برسد؛ اما وقتي قيمت اين دستگاه و هزينه هاي احتمالي جاني و مالي خرابي آن درنظر گرفته مي شود، به نظر مي رسد كه اين تصميم هوشمندانه است.

شركت آسانسور مانا  https://asansormana.com/    با قراردادهاي منطقي، نه تنها چك آپ ماهانه آسانسور ساختمانتان را پوشش مي دهند، بلكه طي قرارداد با اين شركت، تعمير آسانسور را هم به طور رايگان بر عهده مي گيرد.

قيمت تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور

احتمالا كنجكاو هستيد كه سرويس و نگهداري آسانسور چقدر براي شما خرج دارد؛ سعي كرديم قيمت و تعرفه سرويس و نگهداري آسانسور براي شما خلاصه كنيم:

عوامل زيادي در قيمت تعمير و نگهداري آسانسور دخيل مي باشند؛ مثلا آيا تعمير و نگهداري آسانسور غرب تهران، تعمير و نگهداري آسانسور در شمال تهران يا تعمير و نگهداري آسانسور شرق تهران مدنظر شماست؟ چند طبقه وجود دارد؟ آسانسور قديمي ست يا تازه نصب شده؟

سرويسكار آسانسور مجاز و موردقبول

شركت هاي معتبر آسانسور معمولا متخصصين سرويس آسانسور و تعميركاران آسانسوري دارند كه همگي مجاز مي باشند و داراي كارت مهارت مي باشند. آن ها متخصصين سرويس آسانسور و تعميركاران آسانسور خود را دائما تحت نظارت دارند و از كيفيت ارائه شده توسط آن ها مطمئن مي شوند. اما امكان دارد اين امنيتي را با سرويس كاران منفردي كه تحت نظر يك شركت كار نمي كنند تجربه نكنيد.

جمع بندي

مي توان با جرات گفت كه با رعايت اين دو بتوان سال ها از آسانسورها نهايت استفاده را كرد، بدون اينكه سلامت و امنيت ساكنين را در خطر بيندازد و مدام به تعمير آسانسور نياز پيدا شود. چه بسا آنقدر بتوانيد از آسانسورتان خوب مراقبت كنيد كه نصف سن يك انسان يا حتي بيشتر براي شما كار كند! تنها چيزي كه نياز داريد تنوع در شكل ظاهري آن و يا بازسازي و زيباسازي آسانسور باشد؛ مثلا امكان دارد بعد از مدتي تصميم بگيريد كه كابين آسانسور خود را تغيير دهيد.

وقتي طول عمر يك آسانسور و هزينه قطعات اصلي آن مثل موتور، درنظر گرفته مي شود و با هزينه نگهداري و سرويس آسانسور به طور دوره اي مقايسه مي شود، به نظر باصرفه و منطقي است. همين حالا با آسانسور مانا    https://asansormana.com/  تماس بگيريد و درخواست خود را براي بازديد آسانسور ثبت كنيد

 

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده منصف https://sayehban.co/ براي خانه خود خريداري كنيد

۳۵ بازديد

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده  منصف  https://sayehban.co/   براي خانه خود خريداري كنيد

 

دلايل زيادي وجود دارد كه بايد خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود را در نظر بگيريد. بر خلاف سايبان هاي ثابت ، سايبان هاي جمع شونده به شما اين امكان را مي دهند كه هم از سايه و هم از نور آفتاب لذت ببريد ، زيرا با فشار ساده يك دكمه يا چرخاندن دسته ، مي توانيد آنها را گسترش داده و جمع كنيد. بعلاوه ، سايبان هاي جمع شونده را مي توان به آساني جمع كرد و براي محافظت در برابر طوفان و آب و هواي زمستاني محصور كرد ، كه اين ويژگي مي تواند طول عمر آنها را در مقايسه با سايبان هاي ثابت كه در تمام طول سال بيرون مي مانند ، افزايش دهد.

 

علاوه بر قابليت باز شدن و جمع شدن ، دلايل ديگري نيز وجود دارد كه سايبان هاي جمع شونده را براي خانه خود در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، آنها مي توانند به بهبود بهره وري انرژي كمك كنند. در طول روز به خانه خود و تمام نور خورشيد كه از پنجره هاي شما تصفيه مي كند فكر كنيد. حتي با استفاده از پرده يا پرده ، نور خورشيد همچنان به بيرون پنجره شما وارد شده و باعث مي شود گرما به خانه شما منتقل شود. با نصب سايبان هاي جمع شونده ، مي توانيد ميزان نور خورشيد را كه به پنجره هاي شما مي رسد ، كاهش دهيد ، ميزان انتقال حرارت ايجاد شده را به حداقل برسانيد ، بار زيادي از سيستم تهويه مطبوع خود برداريد و به طور بالقوه مقداري از هزينه هاي قبوض آب و برق را ذخيره كنيد.

 

اگر علاقه مند به خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود هستيد ، به https://sayehban.co/  مراجعه كنيد. ما بزرگترين توليد كننده سايبان هاي متحرك سفارشي در ايالات متحده هستيم و مفتخريم كه بزرگترين پارچه انتخابي در صنعت را ارائه مي دهيم كه شامل بيش از 180 رنگ و طرح است. علاوه بر اين ، سايبان هاي ما از مواد با دوام مانند پارچه مصنوعي و قابهاي فولادي محكم تشكيل شده است ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه دوام دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر با سايبان برقي منصف   تماس بگيريد و يكي از كارشناسان آگاه ما در اين زمينه خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع : 

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

 

 

 

https://www.mixcloud.com/sayehban554/

https://www.mightycause.com/user/9h0xhg/

https://disqus.com/by/mcadefensenow55/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2339648

http://bioimagingcore.be/q2a/user/sayehban554

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=sayehban554

https://letterboxd.com/sayehban554/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

۲۷ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%BE%D9%84-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل برليان يكي از جديدترين و متنوع ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي طرح برليان همگي داراي مكانيزم جديد منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشودشركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل برليان با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل برليان با توجه به كيفيت بالا و طراحي روز و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز برليان اين ميباشد كه كليد و پريز برليان همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند. و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد. و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز برليان در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

كليد پريز برليان رنگي:

مدل برليان رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره اي، زغال‌سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم برليان استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرند.

كليد پريز برليان طرح كلاسيك:

برليان طرح كلاسيك از جديدترين مدل كليد پريز هاي ساخته شده ميباشد و از سري كليد و پريز هاي لوكس ميباشند. در طراحي اين نوع از كليد پريز ها سعي بر آن شده تا از طرح هاي كلاسيك معروف و قديمي و سنتي استفاده شود.

اين مدل شامل سه طرح با نام هاي فلورا، آركا و پارما ميباشد كه هركدام يادآور طراحي هاي منحصر به فرد ميباشد، براي مثال طرح آركا برگرفته از طرح هاي معروف ورساچه ميباشد.

كليد پريز طرح ورساچه

در طراحي اين مدل ها سعي شده تا در كنار حس كلاسيك بودن، حس مدرن بودن همزمان به مشتري القا شود و اين تجربه ي جديد را براي مصرف كنندگان خاص پسند به ارمغان آورد. قابل توجه است كه در اين مدل از مكانيزم هاي اَهرمي هم مي‌توان استفاده كرد، كليد پريز اَهرمي يادآور كليد پريز هاي قديمي ميباشد.

قيمت فروش اين مدل كليد پريز نسبت به مدل برليان رنگي بيشتر ميباشد.

كليد پريز مدل متال برليان:

در ساخت مدل متال برليان از متريال فلزي (آلومينيوم و سرب خشك و…) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز فلزي ميباشدكه مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگ متال سيلور و متال طلايي توليد ميگردد و از جديد ترين مدل هاي كليد پريز ميباشد. كه البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز هاي گران قيمت و از سري كليد پريز هاي لوكس و لاكچري ميباشد

خصوصيات كليد پريز برليان ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/07/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-ups-%D8%A8%D8%B1%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF.jpg

تمامي محصولات داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات هستند. كليد پريز برليان با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد.

كليد و پريز برليان با ساختاري شيك و ساده با ظاهري زيبا مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز برليان ايران الكتريك

جهت خريد كليد پريز برليان ايران الكتريك و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران مراجعه كرده و به صورت آنلاين خريدتون را انجام دهيد.

 

 

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس

۲۳ بازديد

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس

 

به گزارش برنا نيوز طراحي لباس هنري است كه به توليد لباس و ساير لوازم مورد نياز مردم اختصاص دارد. اين هنر شامل يك فرايند بسيار دقيق از انتخاب طرح تا مراحل نهايي دوخت و ارائه لباس است.

اين حرفه به دو قسمت اصلي تقسيم مي شود: 1- دوخت سفارشي 2- پوشاك آماده.

 

طراح لباس

 

گروه هاي مختلف طراحي لباس

 دوره طراحي لباس  ست دوخت سفارشي:

مناسب براي مشتريان خاص مانند هنرمندان و افراد مشهور ، اين لباس ها با توجه به اندازه مشتري ها دوخته مي شوند. اين نوع لباس ها برچسب قيمتي ندارند ، اما براي مشتريان در اين سطح نيازي به چسباندن برچسب قيمت روي لباس نيست. مجموعه لباس هاي دوخت سفارشي سالي دو بار در ماه هاي ژانويه و جولاي ، آغاز فصل جديد مد ، در حداقل 50 طرح لباس شب و روز براي مشتريان نمايش داده مي شود.

دوره طراحي لباس  داشتن ايده و ايجاد خلاقيت يكي از مهمترين ابزارها در زمينه هنر است كه منجر به طراحي مد و لباس جديد مي شود. ايده ها و خلاقيت ها در ذهن همه انسان ها وجود دارد و كافي است روي مساله مورد نظر تمركز كنيد.

طراحان لباس بايد بيشتر از ديگران روي طوفان فكري تمركز كنند و بتوانند اين كار را با ذهني قوي و بهتر انجام دهند. ايده پردازي با تمركز و ديد خوب ايجاد مي شود

 مجموعه لباس هاي آماده:

دوره طراحي لباس  مجموعه لباس هاي آماده بر اساس اندازه هاي استاندارد توليد شده و به عموم عرضه مي شود. اين مجموعه به دليل استفاده از اندازه استاندارد براي توليد انبوه مناسب است. طراحي لباس هاي آماده نيز به دو قسمت مجموعه طراحان و مجموعه توليد انبوه تقسيم مي شود. مجموعه طراح داراي كيفيت بالاتري است و براي تبليغات مجموعه هاي توليد انبوه ارائه مي شود.

فرايند طراحي لباس از عناصر زير تشكيل شده است

 

دوره طراحي لباس  پارچه: بايد با توجه به ظاهر ، احساس و روحيه اكثر مشتريان انتخاب شود. در انتخاب پارچه بايد شرايط اقليمي و فصلي را در نظر گرفت. صدها نوع مختلف پارچه در دسترس طراحان است. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين موضوع مي توانيد مقاله نحوه انتخاب و خريد پارچه را مطالعه كنيد.

 چاپ پارچه: در طرح ، رنگها و مضامين انتخاب شده براي چاپ و طراحي پارچه بايد متناسب با فصل انتخاب شوند. در حالت ايده آل ، از زرد روشن در زمستان و رنگهاي تيره در زمستان نبايد استفاده شود. براي مطالعه بيشتر و آشنايي با چاپ پارچه مي توانيد مقاله مربوطه را مطالعه فرماييد

 تزئينات روي لباس: مانند گلدوزي ، گلدوزي ، گلدوزي و ...

الگو: اين ساختار اصلي لباس است. به همين دليل ، طراحي الگو از اهميت ويژه اي برخوردار است و اساساً نقشه قسمت هايي است كه با دوخت لباس ها به هم ايجاد مي شوند.

اندازه گيري: يكي از مهمترين موارد در اين حرفه اندازه گيري است. بدست آوردن الگوي مناسب نيز با اندازه گيري دقيق ارتباط مستقيم دارد.

تحقيقات مد: با مطالعه دقيق روندهاي مد در فصل آينده ، بهترين طراحي را مي توان انجام داد

طراحي لباس چيست؟

ايده هاي طراحي لباس:

خلاقيت در طراحي و خلق لباس با دانش كامل و توانايي استفاده از آن در طراحي و خلق لباس ايجاد مي شود.

هميشه لازم نيست از ابزارهاي بصري براي طراحي لباس استفاده كنيد. گاهي اوقات مي توان يك طرح جديد لباس با مواد اطراف و الهام از اشياء مختلف ايجاد كرد.

به عنوان مثال ، او دامن را با استفاده از برگ درخت و نوع پوشش طراحي كرد.

به

آموزش طراحي لباس طراحان ابتدا بايد هدف خود را مشخص كنند و سپس مانكن را ترسيم كرده و با آگاهي از مواد به دست آمده ، لباس مورد نظر را طراحي كنند.

طراحي مد چيست؟

 

اهميت رنگ در طراحي لباس:

آموزش طراحي لباس  يكي از مهمترين قسمت هاي طراحي لباس انتخاب رنگ است. اهميت رنگ در طراحي لباس بسيار زياد است و يكي از قسمتهاي مهم اين بخش است. رنگ بازتابي از نور است كه به طرق مختلف ايجاد مي شود.

رنگها به خاطر رنگهاي گرم و سرد شناخته مي شوند و يكي از اصول طراحي لباس در فصول مختلف استفاده از اين ويژگي است ، به طوري كه در طراحي لباسهاي فصل سرد بايد از رنگهاي گرم و در طراحي لباسهاي فصل گرم استفاده كنيد.

تركيب رنگي كه در طراحي لباس استفاده مي شود بسيار مهم است و طراح لباس بايد درك خوبي از اين قسمت داشته باشد و هماهنگي خوبي در انتخاب رنگ لباس هاي مختلف ايجاد كند.

آموزش طراحي لباس  در تصوير زير لباس هاي طراحي شده براي كاروان ايران براي المپيك ريو را مشاهده مي كنيد. انتخاب رنگ اشتباه تاثير بسيار بدي در طراحي نهايي دارد.

اهميت رنگ در طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  دانستن رنگها و تناژهاي مناسب يكي از قسمتهاي آموزشي است كه طراحان لباس قبل از اجرا بايد آن را بياموزند تا بتوانند لباس مناسب را طراحي كرده و توجه مشتريان را به خود جلب كنند.

 

آموزش طراحي لباس  چه كسي طراحي لباس را اختراع كرد؟

اولين طراح مد كه از خياط هاي ساده آن زمان فراتر رفت

 

درب فرفورژه باغ (ورودي)

۲۵ بازديد

درب فرفورژه باغ (ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي)

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب فرفورژه باغ (ورودي) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب فرفورژه باغ (ورودي)

البته انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب فرفورژه باغ (ورودي) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم  بدانيد

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و متروك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارق ها اجازه مي دهند كه راهي به داخل خانه ي شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده و با آرامش در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي بيروني اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع زيبايي و كيفيت آن دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آرگوني  , آلومنيومي و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور بد فرم ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميتواند با حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم نيز بررسي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

۳۰ بازديد

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

از آنجا كه هر روزه همه اعضاي خانواده از تلويزيون استفاده مي كنند، مي توان تصور كرد كه چه اشكال بزرگي به وجود خواهد آمد اگر تلويزيون خراب شده و يا با اشكالي جدي رو به رو شود. قطعا مراقبت از تلويزيون و تعمير تلويزيون در مواقع مشكل آن، چيزيست كه بايد بدون سهل انگاري براي آن اقدام كنيد. اما گاهي اشكالاتي همچون صدا نداشتن تلويزيون هم مي تواند دردسرآفرين باشد.

در اين مقاله از سرويس تي وي به دليل قطع شدن صداي تلويزيون و ديگر اشكالات صدا در تلويزيون دليل صداي خش خش تلويزيون خواهيم پرداخت و راهكارهايي را براي حل اختلالات صدا در تلويزيون به شما آموزش خواهيم داد. امكان دارد با كمك اين مطالب، خودتان قادر به حل كردن اشكال قطع صداي تلويزيون باشيد و نيازي به تعمير آن نباشد. پس با ما همراه باشيد.

چرا تلويزيون صدا ندارد؟

دليل قطع شدن صدا تلويزيون ال جي چيست؟ دليل صدا نداشتن تلويزيون سامسونگ چيست؟ دليل قطع صدا تلويزيون سوني چيست؟ علت قطع شدن صداي تلويزيون پاناسونيك چيست؟

اينها بعضي از پرسش هاييست كه بسياري از كاربران به دنبال جواب دقيق و كامل آن مي باشند. صدا نداشتن تلويزيون يا قطع شدن آن يكي از اشكالات رايج تلويزيون هاي خانگيست، اما اشكالات ديگري همچون خش خش كردن صداي تلويزيون، ناهمزمان بودن صدا و تصوير و… وجود دارد كه همگي لذت تجربه استفاده از تلويزيون را از بين مي برند.

صدا بخش مهمي از تلويزيون است كه نمي توان از آن گذشت. اما راه حل اين اشكالات همواره در تعمير تلويزيون خلاصه نمي شود. گاهي وقتي صداي تلويزيون قطع شده، اشكالات صداي تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و… مربوط به بخش تنظيمات و يا مشكلات ساده ايست كه به راحتي قابل حل است. در بعضي موارد هم كه به تجربه و تخصص تعميركار تلويزيون براي تعمير سخت افزاري احتياج است، پروسه تعمير آنچنان زمانبر يا هزينه بر نيست و در مدت كوتاه در منزل خودتان صورت مي گيرد.

دليل صدا نداشتن تلويزيون

همانطور كه گفته شد، دليل قطع صدا تلويزيون مي تواند به دو دسته عوامل نرم افزاري و عوامل سخت افزاري مربوط شود. اگر موارد نرم افزاري را بررسي كرده و نتوانستيد دليل قطع صدا تلويزيون سامسونگ، ال جي، سوني و … خود را حل كنيد، حتما به كارشناس متخصص براي بررسي تلويزيون مراجعه كنيد تا خسارات بيشتري به تلويزيون وارد نشود.

فعال بودن حالت بي صدا يا MUTE تلويزيون

در همه تلويزيون ها اگر سهوا از روي كنترل تلويزيون خود دكمه Mute يا بي صدا را انتخاب كرده باشيد، با حالتي روبرو مي شويد كه تلويزيون صدا ندارد اما تصوير دارد. براي حل اين اشكال كافيست مجددا دكمه MUTE يا يكي از دكمه هاي ولوم صدا را فشار دهيد تا تلويزيون از حالت بي صدا خارج شود.

نكتهبه روز نبودن نرم افزار تلويزيون، اتصال تلويزيون هاي ديگر به تلويزيون همچون هدفون، تلويزيون هايي كه با بلوتوث وصل مي شوند، تلويزيون هاي ديجيتال وهمينطور جا به جا زدن كابل هاي تلويزيون هاي ديگري كه به تلويزيون متصل مي كنيد، مي تواند دليل قطع صدا تلويزيون شما باشد.

تنظيمات صداي تلويزيون

اگر نداشتن صدا تلويزيون ال جي، سوني، سامسونگ و … از فعال شدن حالت Mute نبود توصيه مي كنيم موارد مربوط به منوي تنظيمات صدا تلويزيون هاي سامسونگ، ال جي، سوني، پاناسونيك و ... را بررسي كنيد. در ادامه نحوه تنظيم صداي بعضي از تلويزيون هاي محبوب ميان مردم را كه احتمال دارد دليل قطع شدن صدا تلويزيون و يا دليل تاخير صدا در تلويزيون باشد را بيان مي كنيم.

تنظيمات صدا تلويزيون سامسونگ

MENU/ صدا/ حالت صدا/ استاندراد

Menu ? Sound ? Sound Mode ? Set to Standard

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سامسونگ

MENU / صدا/ تنظيمات اضافي/ تاخير صدا/ تنظيم به عدد صفر

Menu ? Sound ? SPDIF Output ? Audio Delay ? Set to 0

ريست كردن تنظيمات صدا در تلويزيون سامسونگ

اگر با انجام عمليات فوق اشكال صدا تلويزيون سامسونگ شما برطرف نشد، مي توانيد به روش زير تنظيم صداي تلويزيون سامسونگ را ريست كرده و آن را به حالت پيش فرض بازگردانيد:

MENU / صدا/ تنظيم مجدد صدا

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سامسونگ در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون سوني

HOME/ تنظيمات/ صدا/ تنظيمات صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Adjustments ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات زير را هم بررسي كنيد كه به صورت زير انتخاب شده باشند:

تنظيمات يا ACTION MENU/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

HOME/ تنظيمات/ نمايش و صدا/ خروجي صوتي/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني

اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني معمولا وقتي ديده مي شود كه يك تلويزيون خارجي را از طريق بلوتوث يا كابل HDMI به تلويزيون خود وصل مي كنيد. در اين صورت مي توانيد ميزان تاخير بين صدا و تصوير را از طريق تنظيم زمان بندي خروجي صدا و تصوير را تنظيم كنيد. براي اين كار بايد از طريق منو زير عمل كنيد:

HOME/ تنظيمات/ صدا/ همگام سازي صدا/تصوير

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سوني در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون ال جي

تنظيمات/ صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات/ صدا/ خروجي صدا/ بلندگوي تلويزيون

براي بررسي صداي تلويزيون ال جي مي توانيد از طريق اين منو اقدام كنيد

MENU/ sound test

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون ال جي

Home ? Settings ? Sound ? AV Sync Adjust ? Set to On

با حركت دكمه لغزنده مربوط به اسپيكر خروجي به سمت چپ يا راست مي توانيد ميزان تاخير صدا و تصويز تلويزيون ال جي را تنظيم كنيد.

اگر نتوانستيد اشكال صدا تلويزيون ال جي خود را حل كنيد، مي توانيد تنظيمات صداي تلويزيون ال جي خود را ريست كنيد. به اين صورت كه: دكمه MUTE روي كنترل تلويزيون ال جي خود را سه بار فشار دهيد بعد از صفحه ظاهر شده دكمه confirm را انتخاب كنيد تا تنظيمات صدا تلويزيون ال جي شما ريست شود.

تنظيمات صدا تلويزيون پاناسونيك

MENU / سطح صوتي/ سطح صوتي پيشرفته/ روشن

Menu ? Audio? Advanced Audio ? Set to On

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون ال جي در سرويس تي وي تماس بگيريد.