مصالح كابردي در ساخت و ساز

۳۰ بازديد

مصالح كابردي در ساخت و ساز

بتن كاربردي ترين مصالح كاربردي در ساختمان سازي است كه در بخش هاي مختلفي از سازه ها شاهد وجود آن هستيم. بايد بدانيد كه بتن ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند كه هر يك از اين بتن ها ويژگي هاي متفاوتي خواهند داشت. بتن ساختار بسيار مستحكمي داشته و به همين دليل مي تواند كليه نيازهاي شما را برآورده سازد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم:

 

منظور از انواع بتن چيست؟

بسياري اين سوال را دارند كه آيا تمامي بتن ها با يكديگر يكسان هستند؟ در پاسخ بايد گفت: بتن از تركيب آب با: ماسه، سيمان و شن تشكيل مي شود. كليه اين مواد اوليه بايد به مقادير استاندارد با يكديگر تركيب شوند و در اين صورت مقاومت مناسبي از بتن شاهد خواهيم بود. اما در بسياري از بتن ها مواد ديگري نيز به آنها اضافه مي شود كه اين مواد خواص ديگري به بتن بخشيده و استفاده از آن را اختصاصي مي كنند. قيمت بتن به فروش سيمان نسوز و ساير مصالح بستگي دارد. شن هايي كه در بتن مورد استفاده قرار مي گيرند نيز به دو نوع گرد رودخانه اي و شكسته تحت فشار دسته بندي مي شوند كه مي توانيد بتن ساخته شده با هريك را براي خريد انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه بتن را مي توانيد در دو نوع آماده و مصالح اوليه خريداري كنيد. بتن آماده با قيمت بتن مختلف در شركت هاي مختلفي به فروش مي رسد كه طبيعتا تمامي استانداردها در ساخت اين نوع بتن ها رعايت مي شود اما در صورتي كه مواد اوليه بتن را خريداري كرده باشيد حتما بايد با ميزان استفاده از هريك آشنايي داشته باشيد.

 

x1_0lmc.jpg

 

روان كننده بتن

روان كننده بتن همانطور كه از نام آن پيداست باعث نرم شدن و حالت پذيري بهتر آن خواهد شد به گونه اي كه با استفاده از آن مي توانيد به بهترين شكل ممكن بتن را شكل دهيد. روان كننده بتن مزيت هاي بسياري خواهد داشت كه از جمله مهمترين آنها مي توان به: افزايش عدد اسلامپ و روان شدن بتن، كاهش ميزان آب، افزايش مقاومت فشاري، كاهش دادن عيار سيمان، قابل استفاده در بخش هاي قالب گيري شده نازك و با تراكم ميلگرد بالا، قابليت پمپاژ و... اشاره كرد. تمامي اين موارد دست به دست هم داده اند تا روان كننده بتن را به يكي از محبوب ترين مواد كاربردي در بتن تبديل سازند. توجه داشته باشيد كه روان كننده بتن حتما بايد به مقدار استاندارد در ساختار بتن مورد استفاده قرار گيرد چرا كه در غير اينصورت اثرات سو در آن خواهد گذاشت. استفاده زياد از روان كننده بتن باعث كندگير كردن بتن خواهد شد و بايد مدت بيشتري براي خشك شدن بتن صرف كنيد.

 

قيمت روان كننده بتن

روان كننده بتن با توجه به كاربرد فراوان و كيفيت بالايي كه دارد قيمت مناسبي دارد. قيمت روان كننده بتن به عوامل مختلفي بستگي دارد و به همين دليل نمي توان رقم دقيقي براي قيمت آن در نظر گرفت. روان كننده بتن در انواع مختلف عرضه شده كه هريك از آنها از جنبه هايي با يكديگر متفاوت هستند و مي توانيد بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه قيمت روان كننده رابطه مستقيم با كيفيت محصول خواهد داشت و هر چه محصولي با كيفيت تر براي خريد انتخاب كتيد بايد هزينه بيشتري نيز پرداخت نماييد. روان كننده بتن را مي توانيد از مراكز مختلفي خريداري كنيد كه ميزان قيمت تعيين شده براي اين محصول در مراكز خريد، متفاوت خواهد بود. با مقايسه قيمت سيمان رنگي مراكز مختلف مي توانيد بهترين مورد را شناسايي كرده و بهترين مصالح را از آن خريداري كنيد. شهربتن يكي از مراكز معتبر در زمينه فروش مصالح ساختماني است كه مسئولين اين شركت به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين محصولات با نازلترين قيمت ها كرده اند.

 

 

 

انواع بتن و مواد افزودني به آن

يكي از اصلي ترين كاربرد هاي بتن را مي توان به زيرسازي ساختمان نسبت داد اما علاوه بر آن براي ساخت ستون هاي ساختمان نيز از بتن استفاده مي شود. به نظر شما هر دو اين بتن ها ساختار يكساني دارند؟ طبيعتا ساختار هريك از بتن ها با توجه به محل استفاده اي كه دارند متفاوت خواهد بود و بايد در انتخاب آن نهايت دقت را داشته باشيد. اين تفاوت مربوط به موادي است كه در ساختار بتن وجود دارند. مواد افزودني بتن بسيار زياد هستند كه هريك خاصيت ويژه اي به بتن خواهند بخشيد و مي توانيد متناسب با خواسته خود هريك را به بتن كاربردي خود اضافه كنيد.

 

منظور از مواد افزودني بتن چيست؟

مواد افزودني بتن به كليه موادي گفته مي شود كه علاوه بر شن، ماسه و سيمان در تهيه بتن مورد استفاده قرار مي گيرند. مواد افزودني بتن خاصيت هاي متفاوتي با يكديگر دارند و با استفاده از آنها مي توانيد ويژگي هاي بتن را تغيير داده و آن را در بخش مورد نظر خود استفاده كنيد. مواد افزودني بتن بايد طبق استاندارد هاي خاصي به ساختار بتن اضافه شوند چرا كه در غير اينصورت عملكرد درستي نخواهند داشت. برخي از مواد افزودني بتن بر روي مقاومت آن تاثير مي گذارند و برخي ديگر زمان خشك شدن بتن را تغيير مي دهند. البته انواع متعددي براي مواد افزودني بتن وجود دارند كه حتما بايد پس از كسب اطلاعات كامل از آنها استفاده كنيد. براي اطلاع از قيمت سيمان و ساير افزودني ها به بتن مي توانيد به مراكز معتبر يا سايت هاي مختلف مراجعه نماييد.

 

 

 

خريد مصالح ساختماني

خريد مصالح باكيفيت از جمله خواسته هاي همگان است چرا كه در اين صورت بهترين نتيجه زا شاهد خواهيد بود. امروزه همگان سعي بر ساده انجام دادن كارها دارند و يكي از اين راه ها، اينترنتي شدن كنترل امورات است. در سطح فضاي مجازي شركت هاي مختلفي فعاليت مي كنند كه از طريق آنها مي توانيد بهترين محصولات ساختماني را خريداري كنيد. يكي از اصلي ترين مزيت هاي خريد از اين مراكز صرفه جويي در زمان خريد است و مي توانيد تنوع بيشتري از محصولات را مورد بررسي قرار دهيد. شهر بتن ثابت كرده كه مي تواند كليه نيازهاي مردم از نظر مصالح ساختماني را برآورده سازد. كارشناسان شركت به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت كنيد همچنين مي توانيد قيمت بورس سيمان و بلوك سيماني و قيمت بلوك هبلكس را استعلام بگيريد. توجه داشته باشيد كه شهربتن كليه انواع مصالح ساختماني را پوشش مي دهد تا ديگر كمبودي نداشته باشيد.

استفاده كردن از مصالح ساختماني در مواقع بسياري مورد نياز خواهد بود اما چه نوع مصالحي بايد در چه محلي مصرف شود؟ طبيعتا براي ساخت بخش هاي مختلف سازه بايد از مصالح متفاوتي استفاده شود چرا كه ميزان مقاومت و همچنين كيفيت مصالح با يكديگر متفاوت است و چنانچه در محل مناسب به كار برده شود بهترين نتيجه را خواهد داشت. بتن به عنوان يكي از كاربردي ترين انواع مصالح ساختماني شناخته مي شود كه امكان استفاده در بخش هاي مختلف سازه را داشته و با استفاده از آن مي توانيد مقاومت بالايي را به ارمغان آوريد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص فروش سيمان نسوز و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم:

 

بتن و ساختار آن

سيمان از گذشته دور تاكنون به عنوان اصلي ترين مصالح مصرفي در ساخت و ساز به شمار مي رود كه براي ساخت مراكز مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد. البته قيمت سيمان رنگي با توجه به برخي موارد ممكن است متفاوت باشد. چرا كه برخي از مردم انتظارات خاصي از ملات سيماني خود دارند. بتن يكي از كاربردي ترين مواد تشكيل شده با سيمان است كه مقاومت بسيار بالايي داشته و در بخش هاي مختلف ساختمان بكار گرفته مي شود. بتن از: ماسه، شن و سيمان به همراه آب ساخته مي شود كه البته تمامي مواد بايد به مقادير استاندارد اضافه شوند تا بتن، دوام و كيفيت مطلوبي داشته باشد. بسياري از مردم اقدام به خريد بتن آماده مي كنند كه در اين صورت مراكز فروش بتن آماده كليه امورات را برعهده داشته و محصولي با كيفيت توليد خواهند كرد اما چنانچه خودتان تمايل به درست كردن بتن داشته باشيد بايد تمامي مواد كاربردي در بتن را در مقادير استاندارد اضافه كنيد.

 

 

 

منظور از فوق روان كننده بتن چيست؟

يكي از مواد افزودني تاثير گذار در قيمت بتن را مي توان فوق روان كننده ها دانست. روان كننده ها در سه نسل ارائه شده اند كه فوق روان كننده هاي بتن را مي توان نسل دوم از ميان آنها دانست كه محبوبيت بسيار زيادي دارد. فوق روان كننده بتن بر پايه نفتالين سولفونات بوده و باعث كاهش ميزان استفاده از آب خواهد شد. توجه داشته باشيد كه اين امر به هيچ وجه دليلي بر كاهش مقاومت بتن نيست بلكه مقاومت بتن نيز با استفاده از آن افزايش پيدا مي كند. فوق روان كننده بتن ميزان آبدهي بتن را كاهش داده و وقت بيشتري براي پهن كردن بتن به شما خواهند داد. در صورت استفاده از اين مواد مي توانيد قالب هاي سيمان را در مدت زمان كوتاه تري باز كنيد. مقاومت فشاري بتن نيز افزايش پيدا كرده و از شكسته شدن بتن‌ جلوگيري خواهد شد. توجه داشته باشيد كه اين ماده همانطور كه از نام آن پيداست باعث روان شدن چشمگير بتن مي شود.

 

قيمت فوق روان كننده بتن

همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد فوق روان كننده بتن از جمله محبوب ترين مواد افزودني بتن به شمار مي رود. قيمت يكي از مهمترين مواردي است كه در خريد فوق روان كننده بتن بايد مورد توجه قرار گيرد. در رابطه با قيمت فوق روان كننده ها نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه قيمت اين محصول نيز به مانند تمامي لوازم ديگر نوسانات بسياري داشته و ممكن است در روزها و هفته ها متغير باشد. قيمت فوق روان كننده ممكن است تحت تاثير كيفيت محصول نيز متفاوت باشد چرا كه برخي از مراكز فروش مصالح ساختماني به منظور جلب توجه، اقدام به فروش محصولات بي كيفيت با قيمت ارزان تر مي كنند. به هيچ وجه نبايد كيفيت را فداي قيمت كرده و اين نوع محصول را براي استفاده خود خريداري كنيد چرا كه ممكن است نتواند تاثير مطلوبي بر روي بتن بگذارد. البته بايد بدانيد كه قيمت فوق روان كننده بتن در مقايسه با ويژگي هاي منحصر به فردي آن مناسب است.

 

 

 

آشنايي با مواد افزودني به بتن

در انتخاب بتن نيز حتما بايد دقت كافي داشته باشيد چرا كه بتن ها را نيز مي توان از طرف مواد اوليه كاربردي در آنها به انواع مختلفي دسته بندي نمود كه هريك ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و استفاده كردن از آنها براي بخش هاي مختلف امكان پذير است. با اضافه كردن برخي مواد به بتن مي توان ويژگي هاي آن را تغيير داد و به همين دليل قبل از خريد بهتر است با برخي از اصلي ترين مواد افزودني بتن آشنايي داشته باشيد.

 

مواد افزودني بتن

بتن از تركيب مواد مختلفي تشكيل مي شود كه اصلي ترين آنها: شن، ماسه و سيمان است كه با آب تركيب شده و ماده اي چسبنده ايجاد خواهد كرد. اما علاوه بر اين مواد ممكن است تركيبات ديگري نيز به بتن اضافه شوند كه به تمامي آنها مواد افزودني بتن گفته مي شود. مواد افزودني بتن هريك خواص مخصوص خود را دارند و با اضافه كردن هريك، بتني متفاوت خواهيد داشت مانند روان كننده بتن. قيمت بلوك سيماني و ساير مواد افرودني به بتن رو ميتواند از سايت هاي مختلف در اين زمينه پيگيري نماييد. توجه داشته باشيد كه مواد افزودني بتن بايد به مقدار استاندارد با ساير تركيبات بتن مخلوط شوند تا هيچگونه اختلالي در كيفيت بان به وجود نيايد. استفاده بيش از حد از مواد افزودني بتن باعث مي شود كه مقاومت بتن كاهش يابد. اضافه كردن مواد افزودني بتن بايد به موقع انجام شود به گونه اي كه برخي از مواد همزمان با ساير تركيبات اضافه مي شوند اما برخي ديرتر، به همين دليل بايد حتما با طريقه استفاده از مواد افزودني بتن آشنايي داشته باشيد.

 

 

 

بهترين روش خريد مواد افزودني بتن

براي خريد مصالح ساختماني و مواد بتن راه هاي متفاوتي ميش رو خواهيد داشت و در حالت كلي اين روش ها به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. روش حضوري، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند. خريد از اين مراكز به دليل وقت گير بودن كمتر مورد توجه قرار گرفته است. بهترين روش براي خريد مواد افزودني بتن را مي توان مراجعه به وب سايت هاي اينترنتي فروش دانست چرا كه خريد از اين مراكز به زمان كمتري نياز داشته و خواهيد توانست انواع اقسام محصولات مختلف را مورد بررسي قرار دهيد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني در فضاي مجازي است كه از طريق آن مي توانيد بهترين و با كيفيت ترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري نماييد و استعلام قيمت هاي مختلف از جمله قيمت سيمان امروز و قيمت بلوك هبلكس را دريافت كنيد.

 

 

برگرفته از سايتhttps://shahrebeton.com/

 

 

 

شناخت انواع آجراصفهان در ساختمان سازي و ابعاد آن‌ها

۲۸ بازديد

بررسي انواع آجر اصفهان در صنعت ساختمان سازي

 

در حال حاضر آجر مهم ترين مصالح ساختماني محسوب مي گردد. از گذشته هاي دور تا به امروز آجر اصفهان بيشترين كاربرد را در ساخت و ساز داشته است. انواع آجر اصفهان بر اساس ويژگي هايي مانند تركيب شيميايي ، رنگبندي و كاربرد طبقه بندي مي كنند.

 

شناخت انواع آجراصفهان در ساختمان سازي و ابعاد آن‌ها

 

آجر لعابي

لعاب كاري يكي از روش هاي روكش كاري آجر است كه آن را در برابر عوامل مختلف محافظت مي نمايد. ممكن است آجر در معرض رطوبت، فرسايش، هوازدگي، مواد شيميايي و تغييرات آب و هوايي قرار گيرد، اما لعابي كه سطح آن را پوشش مي دهد، نقش لايه محافظ را ايفا كرده و عمر آن را طولاني مي كند.

آجر لعابي در رنگ هاي متنوع و ابعاد گوناگون توليد و به بازار عرضه مي شود. از اين رو مي توان از آن در تزئين دكوراسيون داخلي و بيروني ساختمان استفاده كرد. اين آجرها با رنگ هايي نظير آبي، قرمز، نارنجي، قهوه اي و سورمه اي لعاب داده مي شوند و زيبايي بي نظيري به فضا مي بخشند.

اين آجرها بيشتر در طراحي هاي سنتي كاربرد دارند. لعاب كاري، مقاومت آجر را بالا مي برد و آن را از آسيب هاي احتمالي حفظ مي كند. قيمت آجر لعابي به نسبت آجر معمولي گران تر است.

 

در قسمت ساختمان سازي‌ آجر به دو دسته تقسيم مي‌شود: آجرهاي فشاري، آجرهاي ماشيني

 

آجرهاي فشاري

اين نوع آجر براي كليه كارهاي ساختماني مانند گري چيني (ديوارهاي باربر، ديوارهاي حايل، تيغه چيني)، طاق ضربي و موارد ديگر مناسب است. به علت ناصاف بودن سطوح آن به آجر گري معروف است و ديوار‌چيني با اين نوع آجر را گري چيني مي‌نامند.

دليل نام گذاري آن هم اين است كه، گويا در ابتداي توليد اين نوع آجر خشت با دست زده مي‌شد و با فشار دست و انگشتان كارگران خشت زن، گوشه‌هاي قالب به وسيله گل بر‌مي‌گرديد كه به اين علت، آن را آجر فشاري ناميدند.

 

انواع آجرهاي فشاري نيز شامل موارد زير مي باشند:

 

آجر سبز: آجر سبز از نوع فشاري بوده كه در كوره حرارت بيشتري ديده و رنگ آن كبود و كم‌رنگ يا سبز شده است. به علت پخت زياد بسيار مقاوم، محكم و بادوام است. اين نوع آجر در جاهايي كه نياز به مقاومت بيشتري مي‌باشد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

آجر خام در اثر كمي حرارت رنگش تغيير يافته ولي نامرغوب بوده و نبايد در آجر‌چيني از آن استفاده كرد. اين آجر در كوره‌هاي آجرپزي مجددا در همان جاهاي قبلي خود چيده مي‌شود. چون اولين بار در ايران از آجر فشاري توسط روس‌ها در ساخت سربازخانه‌ها مورد استفاده قرار گرفت، به نام قزاقي معروف شده است.

 

آجر ماشيني: آجر ماشيني شبيه آجرهاي قزاقي و به رنگ‌هاي قرمز و سفيد بوده و در نماسازي مصرف مي گردد. تفاوت آن با آجر فشاري در جنس سفال و سوراخ‌هايي است كه باعث سبكي آجر و چسبندگي مناسب با ملات مي‌شود. اين آجرها داراي گوشه‌هاي تيز و سطوح صاف هستند. آجر رنگي با اضافه كردن اكسيد فلزات تهيه مي‌شود.

اگر موقع چيدن آجر در كوره پخت به صورت چپ و راست روي هم چيده شوند آجر ابلق تهيه شده و روي آجر رگه‌هاي رنگي مورب ديده مي‌شود كه در نماسازي زيباست. با توجه به رنگ، آن‌ها را نام‌گذاري كرده‌اند مثل آجر پهن رنگي و سفيد.

 

آجرهاي ماشيني در ابعاد مختلف توليد مي‌شوند كه عبارتند از: آجرهاي ماشيني و يا سوراخ‌دار كه روي سطح آن ? يا ?? سوراخ به قطر ? سانتي‌متر موجود است.

جنس اين آجرها نسبت به آجر فشاري شكننده‌تر بوده و خاصيت مكندگي آب آن نسبت به آجر فشاري كم‌تر است.

 

آجرهاي لعاب دار

همان‌طور كه از اسم آن پيداست سطح آن مانند ظروف سفالي لعاب‌كاري مي‌شود، در اندازه‌هاي مختلف و شكل‌هاي گوناگون جهت مصارف زيادي ساخته مي‌شود.

 

موارد استفاده آجرهاي لعاب دار: موارد استفاده آجرهاي لعاب‌دار در نماسازي، كاشي‌كاري، كف‌سازي و كنار باغچه و قرنيز ديوارها مي‌باشد. در مساجد و حسينيه‌ها از آن‌ها استفاده‌ي زيادي مي‌شود از جمله: كتيبه هاي اطراف ساخت محراب، گنبد و سردرها و بسياري موارد ديگر.

 

آجرهاي سفال مجوف ديواري

آجرهاي مجوف از جنس سفال بوده، داراي سوراخ‌هايي هستند كه ضخامت جداره‌هاي آن حدود ? ميلي‌متر مي‌باشد و در ضخامت‌هاي مختلف به صورت مكعب مستطيل ساخته مي‌شوند.

موارد استفاده: چون آجرهاي سفال مجوف به صورت تو خالي مي‌باشند و غير باربر هستند، از آن‌ها در ديوار‌كشي انواع پارتيشن و جدا كننده‌ي فضاهاي غيرباربر استفاده مي‌شود. عايق حرارتي، صوتي و رطوبتي مناسبي در ساختمان مي‌باشند. آجرهاي مجرف ديواري از جنس ماسه سيمان هم توليد مي‌شوند.

 

آجر سفال سقفي

اين آجرها كه در بنايي به نام بلوك سقفي معروف هستند، به پهناي ?? سانتي متر و ارتفاع ?? يا ?? سانتي متر هستند. اين آجرها داراي لبه مخصوصي مي‌باشند كه روي تيرچه قرار مي‌گيرند و مانند آجرهاي سفال در كارخانه تمام اتوماتيك تهيه مي‌شوند. اين آجرها براي پوشاندن سقف‌هايي كه با تيرچه بتني اجرا مي‌شوند مورد استفاده قرار مي‌گيرند و عايق صدا و حرارتي خوبي هستند.

 

آجرهاي ماسه آهكي

آجرهاي ماسه آهكي داراي سطوحي صاف و در رنگ‌هاي گوناگون تهيه مي‌گردند و ابعاد آن اندازه آجرهاي رسي مي‌باشد و از جنس ماسه و مقداري آهك است.

موارد مصرف: در مصرف با آجر معمولي فرقي ندارد و مقاومت فشاري بيشتري نسبت به آن دارد. بيشتر در فرش كف و پله‌هاي داخلي ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

آجرهاي بتني

آجرهاي بتني به شكل ها و اندازه هاي گوناگون، از ماسه سيمان و به وسيله ماشين آجر زني دستي يا ماشيني توليد مي‌شوند.

موارد مصرف: آجرهاي بتني به علت تنوع در شكل و رنگ در آجر فرش محوطه سازي (حياط، پياده رو خيابان و پارك‌ها) مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

آجرهاي نسوز

از آجرهاي نسوز به دليل مقاومت حرارتي بالا، در پوشش دروني كوره هاي صنعتي استفاده مي‌شود. آجرهاي نسوز انواع مختلفي دارند. با توجه به نوع ماده استفاده شده در تركيبات آن‌ها، گستره‌هاي مختلفي را تحمل مي‌كنند. تا دهه ???? از كربن و خاك نسوز براي پوشش كوره‌ها استفاده مي‌شد، اما امروزه با ساخت انواع آجرهاي نسوز از آن‌ها در پوشش داخلي كوره استفاده مي‌شود.

منبع :  

 

http://coinwatchers.com/forums/p/294958/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/975135/

https://mundoalbiceleste.com/activity/p/1619232/

http://frontend-developer.guru/wp/activity/p/105573/

https://edukite.org/activity/p/1534911/

https://dailygram.com/index.php/profile-51101/?link-id=288448

http://www.bcsnerie.com/activity/p/410198/

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/154125626739475

http://worldandus.co.uk/activity/p/203341/

https://www.plurk.com/p/ol6pos

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_82fae8827da2423e8c24a0757e9d530f/comments

https://www.gatesofantares.com/activity/p/1042426/

 

 

فروش اقساطي خودرو

۲۹ بازديد

به گزارش خبرگزاري موج، براي داشتن يك زندگي مرفه و پر آسايش، مؤلفه‌هاي بسياري اثرگذار هستند كه يكي از آنها، داشتن يك خودرو شخصي است. داشتن خودرو شخصي يكي از مواردي است كه مي‌تواند كيفيت و رفاه زندگي اشخاص را افزايش دهد. افراد براي رفت و آمد سريع‌تر درون شهري و برون شهري، به يك خودرو نياز دارند. وضعيت اقتصادي، تورم و گراني شديد باعث شده است برخي از مردم توانايي خريد يكباره خودرو را از دست بدهند. اين واقعيت جامعه است كه بسياري از افراد نمي‌توانند مبلغ مورد نياز براي خريد يك خودرو را به يك باره پرداخت كنند. در چنين شرايطي، مراجعه به مراكزي كه به امر فروش اقساطي خودرو مي‌پردازند مي‌تواند انتخاب بسيار خوب و كمك كننده‌اي باشد. اما بابد دانست كه در هر امري، پيدا كردن بهترين شرايط و بهترين مركز پيش از مراجعه بسيار اهميت دارد، اقدامي كه مي‌تواند سبب مزاياي مادي نيز شود. به همين جهت، امروز قرار است به شما يك مركز فروش اقساطي خودرو معرفي كنيم، مركز فروشي كه به داشتن بهترين شرايط در اين زمينه معروف است. در ادامه با شرايط و ويژگي‌هاي شركت فعال و موفق سايا خودرو در امر فروش اقساطي خودرو آشنا خواهيد شد.

f1_ygns.jpg

اقساط كم با هزينه مناسب

اگر سري به شركت‌هاي فعال در زمينه فروش اقساطي خودرو بزنيد متوجه خواهيد شد كه حداقل مبلغي كه براي پرداخت قسط در نظر مي‌گيرند نيز باز مبلغ قابل توجهي است كه بسياري از افراد توانايي پرداخت آن را ندارند. بسياري به دليل بالا بودن قيمت قسط‌ها نيز قيد خريد اقساطي خودرو را نيز به كل مي‌زنند و مجبور مي‌شوند براي هميشه بي وسيله باقي بمانند. در ميان بازار چنين شركت‌هايي، شركت‌هايي نظير سايا خودرو نيز وجود دارند كه حداقل‌هايي نزديك‌تر به حداكثرهاي جامعه را در نظر مي‌گيرند تا افراد با بودجه كم نيز بتوانند به خودرو مورد علاقه‌شان برسند. مراعات جيب مشتريان را كردن، از ويژگي‌هاي جالب توجه سايا خودرو است كه در مورد همه محصولات اين شركت صدق مي‌كند و فروش اقساطي پژو پارس دوگانه و ساير محصولات اين شركت تحت آن، باعث شده است بسياري به آرزوي خود در مورد خريد خودرو شخصي برسند.

انعطاف‌پذيري در امر پرداخت

همان طور كه گفته شد در سايا خودرو اقساط مناسبي را براي خودروها در نظر مي‌گيرد اما از آن بهتر اين است كه، همين اقساط كم مقدار نيز مي‌توانند با توجه به بودجه و شرايط مشتريان تنظيم شوند در حالي كه در ساير مراكز فروش اقساطي خودرو چنين چيزي ممكن نيست. معمولاً در آنجا شما با اقساط از پيش تعيين شده‌اي رو به رو خواهيد شد كه غالباً امكان تغيير را هم ندارند و در صورت عدم توانايي پرداخت آنها، بايد قيد خريد خودرو را بزنيد و هيچ ملاحظه‌اي در مورد بودجه و شرايط شما در نظر گرفته نخواهد شد اما در سايا خودرو مي‌توانيد با شرح شرايط و توان پرداختتان، اقساطي مناسب‌تر نظيم كنيد تا در پرداخت دقيق و به موقع آنها به هيچ مشكلي برنخوريد و از اين جهت در آسايش و راحتي باشيد.

دارا بودن مجوزهاي لازم

اين كه افرادي به نام كلاهبردار در هر جامعه‌اي وجود دارند مسئله‌اي غيرقابل انكار است. دادگاه‌ها امروزه پر هستند از افرادي كه اصطلاحاً مال باخته ناميده مي‌شوند اما برخي از آنها حاصل تلاش و كار كردن در كل مدت زمان زندگي‌شان را به غفلت و سرسري گذشتن از مسائل مهمي نظير محتاط عمل كردن باخته‌اند. يكي از موارد شايع كلاهبرداري، همين مسئله فروش اقساطي خودرو است. افرادي با دست و پا كردن يك شركت ظاهري، شروع به فروش اقساطي و حتي نقدي خودروهايي مي‌كنند كه وجود خارجي ندارند. افراد بسياري با فريب خردن از ظاهر شركت و فروشندگان به ظاهر مشتري پسند، مبلغ هنگفتي را به عنوان پيش پرداخت به آنها تقديم مي‌كنند و به انتظار خودرويي مي‌نشينند كه هيچوقت وجود نداشته است. از انجام چنين اتفاقي مي‌توان از طريق چك كردن مجوزهاي شركت‌ها جلوگيري كرد. اما بدانيد كه شركت سايا خودرو، يكي از بهترين‌ها در زمينه فروش اقساطي انواع خودرو نظير فروش اقساطي ساينا، داراي تمامي مجوزهاي لازم است تا خيال مشتريان عزيز را از همه جهت راحت كند تا بتوانند بدون نگراني جهت خريد خودرو به آن مراجعه كنند و خودرو مورد نظرشان را ابتدا دريافت كرده و سپس پيش پرداخت لازم را پرداخت نمايند.

تحويل فوري

يكي از نگراني‌هاي شايع در افرادي كه قصد مراجعه به مراكز فروش اقساطي خودرو را دارند؛ اين است كه از ديگران شنيده‌اند تحويل خودرو اقساطي مدت زمان زيادي طول مي‌كشد كه در مواردي درست است. تحويل بلند مدت برخي از مراكز سبب به وجود آمدن اين تفكر شده است و سبب عدم تمايل بسياري نسبت به خريد اقساطي شده است چرا كه پرداختن قسط‌هاي چيزي كه عملاً آن را نداريد و مدام بايد در انتظار آن باشيد براي همه مسئله‌اي به شدت ناخوشايند است. اما جالب است بدانيد در مراكزي نظير سايا خودرو چنين نيست. تحويل فوري و بدون معطلي، حتي تحويل

 

يك ساعته نيز در اين مركز فروش خودرو اقساطي ممكن است و مشتريان مي‌توانند با سرعت هر چه تمام‌تر، خودروشان را تحويل گرفته و در حيني كه از آن بيشترين استفاده و لذت مي‌برند اقساط آن را پرداخت كنند.

تنوع بالا

بسياري تصور مي‌كنند امكان خريد اقساطي تنها مختص خودروهاي داخلي و ساده اي است كه در خيابان روزانه تعداد بالايي را از آنها مي‌بينيم و تنها مي‌توانند با پرداخت نقدي و يك باره صاحب خودروهاي مدل بالا و خارجي شوند. خبر خوش براي سخت پسنداني كه مدل‌هاي بالاتري را براي خريد مد نظر دارند اين است كه سايا خودرو امكان خريد اقساطي را براي انواع خودروهاي داخلي و خارجي فراهم كرده است. به عنوان مثال فروش اقساطي چانگان CS35 يكي از شيك‌ترين و پرطرفدارترين خودروهاي چيني موجود در بازار ايران در سايا خودرو صورت مي‌پذيرد. خودرويي كه كيفيت بالا و ظاهر جذاب آن بسياري از مشتريان را به سمت خود جذب مي‌كند را مي‌توان از سايا خودرو براي همه مزيت‌هاي آن به راحتي خريد.

سايا خودرو

در مطلبي كه خوانديد؛ با مزاياي سايا خودرو به عنوان يكي از بهترين مراكز موجود در حوزه فروش اقساطي خودرو آشنا شديد و احتمالاً مي‌خواهيد بدانيد چگونه مي‌توان به سايا خودرو مراجعه كرد. براي مشاهده خودروها و خريد اقساطي از سايا خودرو مي‌توانيد به سايت آن به نشاني اينترنتي http://www.sayakhodro.com  مراجعه كنيد و خودرو مورد علاقه‌تان را با ويژگي‌هاي شگفت انگيزي نظير امكان پرداخت وجه پس از تحويل، پرداخت حداقلِ پيش پرداخت، تنظيم اقساط ? تا ?? ماهه بنا به شرايط و توانايي پرداخت و همچنين بدون نياز به ضامن، به راحتي بخريد.

 

 

P.B.S. مدل قسمت 3: مرحله جامدسازي

۳۵ بازديد

P.B.S. مدل قسمت 3: مرحله جامدسازي

تا كنون در اين مجموعه ، من بهترين راه براي ايجاد توده عضلاني را پوشش داده ام. در مرحله Primer ، پيوندهاي ضعيف را برطرف مي كنيد ، عملكرد آسانسورهاي خود را كامل مي كنيد و ياد مي گيريد كه فرم را نزديك به شكست حفظ كنيد. اين شما را براي رشد آماده مي كند سپس ، در مرحله Build ، بر اين پايه ها تكيه مي كنيد و تا حد ممكن كارآمد عضله سازي مي كنيد. در نهايت ، مرحله Build به پايان مي رسد. در اين مرحله ، مردم اغلب به سمت مرحله برش حركت مي كنند. اين منطقي است. براي اينكه اندام خود را در بهترين حالت نشان دهيد ، به سطوح نسبتاً كمي از چربي بدن نياز داريد.

 

بزرگ شدن در مرحله ساخت باعث مي شود كه پيراهن بهتري به نظر برسيد ، اما ، به ناچار افزايش چربي وجود خواهد داشت. اگر رويدادي ، مهماني در استخر يا تعطيلات ساحلي در پيش داريد ، احتمالاً مي خواهيد چربي بدن را از بين ببريد تا اندام عضلاني جديدتر خود را نشان دهيد. رژيم ورزشي

 

روش سنتي فله و برش نمونه اي از نحوه انجام اين فرآيند است. اكثر مردم به سادگي حجم ، برش ، شستشو و تكرار مي كنند. اين خوب كار مي كند ، اما يك قطعه گمشده از پازل براي كار فوق العاده مورد نياز است. P.B.S. فريم ورك با گنجاندن آن قطعه گمشده اين مشكل را برطرف مي كند.

اشتباهي كه من مي بينم خيلي از بچه ها مرتكب مي شوند (اين امر مخصوصاً در مورد بچه هاي لاغر طبيعي صدق مي كند) اين است كه بلافاصله پس از اتمام حجم خود ، آنها به شدت حمله مي كنند. دلايل متعددي وجود دارد كه باعث مي شود اين ايده آل نباشد:

 

    براي سخت گيران ، اين احتمالاً به اين معني است كه آنها چند پوند نهايي ماهيچه اي را كه تقريباً بلافاصله ايجاد كرده اند از دست مي دهند.

    تمرينات مورد نياز براي از بين بردن چربي مشابه تمريناتي است كه به صورت عمده انجام داده ايد. تبديل مستقيم به كمبود كالري و تلاش براي استفاده از همان شيوه تمرين فقط به اين معني است كه شما در يك نبرد سرسخت مبارزه مي كنيد. تلاش براي مطابقت دادن عملكرد قبلي باشگاه با سوخت كمتر و مقدار قابل توجهي از مقاومت سازگار. اين باعث مي شود تلاش براي كاهش چربي سخت تر از نياز باشد. اين امر بر افراد سخت گير تأثير مي گذارد اما نگراني بسيار بيشتري براي افرادي است كه براي لاغر شدن تلاش مي كنند.

    گذراندن يك مرحله تمرين با حجم كم كه در آن وزن بدن خود را حفظ كنيد ، اين دو مسئله را حل مي كند. از نظر سخت گير ، اين بدان معناست كه آنها مي توانند دستاوردهاي سخت خود را حفظ كنند.

    به عنوان يك امتياز اضافي ، به اين معني است كه برش نسيم است. سخت گيران مي توانند به راحتي لاغر شوند. هنگامي كه مانع مقاومت سازگار را برداشته و اجازه دهيد بدن آنها در نسخه جديد عضلاني تر مستقر شود ، چربي را با سرعت هشداردهنده اي از بين مي برد در حالي كه توده عضلاني بسيار جديدي را كه ساخته اند حفظ مي كند.

    براي بچه هاي معمولي يا حتي كساني كه مستعد افزايش سطح چربي بدن هستند ، مرحله انجماد آنها را برش موثرتري مي دهد. خستگي تمرينات با حجم بالا برطرف مي شود و جلسات تمرين چربي سوزي آنها م moreثرتر است. اين طول اين اثربخشي به دليل اين واقعيت است كه آنها مرحله قدرت كمتري را طي كردند. در مورد آنها ، اين مانند گسترش باند براي هواپيمايي است كه به زمين مي آيد. اين باعث مي شود كه آنها خطاي بيشتري داشته باشند ، آن را با يك دست انداز كمتر همراه كرده و به اين معني است كه آنها مي توانند به راحتي به مقصد خود برسند.

 

به همه اين دلايل ، من از شما مي خواهم كه آخرين مرحله حياتي مورد نياز براي ساختن بهترين اندام خود را قبل از شروع برش برداريد. اين مرحله نهايي يك مرحله جامدسازي است و من واقعاً معتقدم اين قطعه گمشده پازل است كه اكثر بچه ها را از دستيابي به بزرگترين و لاغرترين هيكل ممكن براي آنها باز مي دارد.

منبع  : دكتر مرواريد شهري  نجات   

 

https://www.pinterest.com/orlaoneal/_saved/

https://spark.adobe.com/page/FVjiNmnsq5IWO/

https://sites.google.com/view/morvarid/home

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1434563068608974848

https://onlineproofing.home.blog/2021/09/05/morvarid/

 

 

 

مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري

۳۱ بازديد

مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري

اگر اميدوار هستيد كه سيستم خنك كننده جديد شما به عنوان يك دارايي بلند مدت مطمئن براي تجارت شما باشد ، شايد بايد مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري را با جزئيات بيشتري در نظر بگيريد. هنگامي كه يك كولر بخار را در خارج نصب مي كنيد ، در معرض هرگونه آب و هوايي قرار مي گيرد كه هر روز از سال آن را پرتاب مي كند. انتخاب مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري كه قيمت بسيار كمي دارند ، براي شركت شما گران تمام خواهد شد.

كولر بخار با پانل هاي برداشته شده - به راحتي مي توانيد مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري را بررسي كنيد

 

كولر كوچك تبخيري با پانل هاي برداشته شده

 

به راحتي مي توان تصور كرد كه يك كولر بزرگ تبخيري مشابه ديگري است ، اما در واقع تفاوت هايي بين مارك ها وجود دارد. پانل ها ، پمپ ها و سوپاپ ها همه مواردي محسوب مي شوند كه با گذشت زمان فرسوده مي شوند و به همين دليل به راحتي قابل تعويض هستند ، اما ساختاري كه اين اقلام در آن نصب شده است بايد براي خدمات طولاني مدت مناسب باشد.

سيني پايه پلي آميد خنك كننده تبخيري - يكي از مصالح ساختماني كولرهاي تبخيري كه ضروري است

دريچه كولر

سيني پايه پلي آميد قالب دار خنك كننده خنك كننده تبخيري

 

محدوده كوچكتر كولرهاي تبخيري استاتيك مت مان ، داراي صفحات بالا و ضخيم پلي آميد و پانل هاي پايه هستند كه در برابر تابش طولاني مدت اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و با افزايش سن دچار ترك خوردگي يا شكنندگي نمي شوند. اگرچه ستون هاي گوشه اي از فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده اند ، اما پنجره هاي ورودي از فولاد ضد زنگ يا فولاد ملايم رنگ شده موجود است. طيف وسيع تري از كولرهاي تبخيري Met Mann داراي 316 سيني فولاد ضد زنگ و 304 گوشه فولادي ضد زنگ است.

 

پانل بالاي پلي آميد خنك كننده تبخيري - كولرهاي تبخيري مصالح ساختماني مناسب براي خدمات طولاني مدت

 

پانل بالاي پلي آميد خنك كننده خنك كننده تبخيري سخت

 

هر دو طيف كولرهاي تبخيري داراي پايه پايه هستند و پايه ها از فولاد ملايم گالوانيزه ساخته شده اند و داراي دو نوع لوور فولادي ملايم رنگ شده يا لنگ هاي فولادي ضد زنگ هستند. براي اكثر موارد استفاده از پنجره هاي فولادي ملايم رنگ آميزي خوب خواهد بود اما اگر برنامه در نزديكي دريا يا در مناطق بيشتر ساخته شده يا آلوده كشور باشد ، پنجره هاي فولادي ضد زنگ گزينه بهتري خواهد بود.

منبع :  https://tahviehnazari.ir

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9213439

https://telegra.ph/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-08-08

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7974870

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/e12e300be02

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23259536

https://abrupt-pullover-342.notion.site/c2e949e5bb5d48cca5d273d8d48c3132

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20584091

https://justpaste.it/7t811

https://anotepad.com/notes/kran573k

https://seocamp.siterubix.com/%d8%af%d8%b1%db%8c%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d9%88%d8%aa-%d8%af%d8%b1%db%8c%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d8%aa/

https://matchguaranty.com/activity/p/394690/